Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 21:23 - Баба от бъдещето
Автор: alekospi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 457 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.01.2013 21:28


              Поглеждам  монитора. 04:00 сутринта е! За Бога искам да поспя още малко. Глупавите хапчета вече не действат, но какъв смисъл да ги сменям. През последните 15 години това са 6-тия вид хапчета за безсъние , които ми предписват , но рано или късно организма ми привиква към тях и спират да му влиаят. Едно време казвахме , че  колкото по-рано започва деня ти , толкова по-хубав ще бъде. Не знам дали от старостта или защото вече все по-малко разбирам този свят, но изпитвам ужас от ранното будене , с което съм прокълната вече повече от десетилетие. За какво ми е да ставам рано като така или иначе нямам нищо за вършене, мога да върша нищо и по-малко часове.  Спомням си като родих дъщеря ми колко непосилно ми беше да се нагодя според ритъма на бебето , което се будеше задължително в 05:00 сутринта. Понякога за части от секундата когато чувах рева и в съня си съжалявах, че съм я родила. Сега  живея с внучка си. Тя роди преди три години.Когато правнучето  ми се будеше нощем специален робот монтиран към детското креватче измерваше биологичните показатели на бебето и в зависимост от конкретната му нужда включваше най-подходящата програма. Ако детето плачеше заради кошмар, легълцето започваше да се клатушка като лодка, от колонка зазвучаваше  китайска музика , която била математически програмирана да действа най-успокояващо на малките деца и специален ароматизатор впръскваше над легалцето парфюм с аромат на феромоните на майката, за да създадат илюзия за нейното присъствие. А майката присъстваше , но само телом. Един месец след като внучка ми роди се затвори вкъщи и повече не излезе вече три години. Всичко започна заради форума „Виртуалната мама”. Това  е организация на млади родилки и майки, които си споделят тънкости за отглеждането на децата. Всякакви неща, от това как да избереш най-подходящия режим на креватчето робот според индивидуалните особености на бебето до от кой онлайн магазин да поръчаш най-изгодно памперси с аромат на филодендрон и напоени с масло от гуарава и бабако, които били незаменими за развитието на бебешкия мозък, чрез проникващите през кожата на дупето вещества. Отначало беше най-невинно, прекарваше във виртуалната компания на майките не повече от седем часа дневно, но постепенно часовете ставаха все повече, а на 9-ти юни миналата година Валя спря да говори с нас. Не знам защо се връщам към тези неща. 04:30 сутринта е, а даправя ретроспекция на всичко, които ме карат да плача едва ли е най – подходящото време.  Знам какво ще ми подейства добре:

„Чай. Край. Новини. Край”.

 Виждате ли, дори не е нужно да ставам от леглото. От асансьорче в пода ще се плъзне чаят ми, когато е готов, а на монитора срещу себе си вече гледам програмата на новините. Ураганът Мацоранка е унищожил седем града в Щатите, а  Токио е сринато от земетрсение с магнитуд  8,5  по скалата на Рихтер преди пет часа. Нищо...пак ще го построят. За последните 30 години това 14-тото разрушително земетресение, на тия Японци как не им омръзна! Упорит народ , брейййй, де и ние да бяхме такива!  Най-обичам да гледам културните новини. Води ги Мона Лулчева! Много го харесвам това момиче, защото винаги е залагала на естествената визия, а според мен, наречете ме бабичка, но с това винаги се печели. Тя даже е оставила една малка част от носа си и според мен е извадила само плаващите ребра и си е запазила всички останали! Колко му говорих преди на Валето да не дава да и инжектират онези препарати за растеж на хумеруса и да си и сложат частична протеза за удължаване на бедрото както направиха всичките и приятелки, но тя не та не! Може и от това да я натровиха и сега е на това дередже.

‘’Тссс, тсссссс,тсссс’’ – интеркома. Синът ми е, вече и на него му натежаха годинките и не може да спи, за това ми звъни всяка сутрин към 6. Добре, че статусът ми е ‘’заета’’, защото изобщо не ми се говори с него откакто ме изтри във Фейсбук. Да изтрие майка си, само , защото не приех да добавя още един обор с еднорози към виртуалната си ферма. Няма как да изхранвам  еднорози точно сега. Реколтата от летящи ябълки едва ми стига за закуската на дракона!  От профила на снаха ми видях , че са добре. Вчера два пъти обнови статуса си. Първо към  17:00 е пускала пералня само с бяло пране, а после към 22:00 вечерта,  си облече горнището  на пижамата.  Нямам намерение да говоря със сина си в близко бъдеще, защото този път той наистина прекали. Ще го оставя да звъни всяка сутрин щом иска, но има обиди , които не се прощават така лесно, а той прекрачи границите.

За днес съм намислила да се разходя до центъра, за да потърся  нов таблет за Дидко, защото утре е рожденния му ден. На баба момчето става на 3 годинки и душата ми се къса като го видя как рисува на износения таблет на баща си. Зет ми, мъжа на Валето не се хвали с щедрост и може да ползва един таблет със седмици, понякога дори месец, ако не го хване срам от приятелите му и не се сети да го смени. В редките случай когато си купи нов дава старите на Дидко или на любовницата си, но аз сега искам да му купя един само негов. Вече е голямо момче и му е време за мултитаблет, за да може да си рисува, да си прави видеовръзка с приятелчетата , да си играе на игрите и да си отглежда повече домашни любимци едновременно. До сега се мъчеше детето с видеовръзка от лаптопа и като се залиса там, забрави, че трябва да нахрани зайчето на таблета и то вземе, че умре. После се чудя как да го успокоявам, по цял ден плаче. А с този таблет , който ще му купя всичките му неща ще са в едно и няма да му се налага да става от легалцето както до сега и  ще оптимизира ежедневието на детето! Единствено се притеснявам , че са изкупили точно този модел, който съм му харесала...Но ще мисля позитивно. Разбира се , че това е най – важното , ако мисля позитивно ще е останал поне един таблет в магазина...ама ако не е останал, значи не съм мислила достатъчно позитивно и после какво ще кажа като се върна с празни ръце? Че баба не е могла да мисли достаъчно позитивно, за да заповяда на Вселената да остави поне един едничък мултитаблет в магазина? Ааааа , не такъв срам не мога да си причиня! Я си представете, че минка от вход „Ю” научи от някъде, че съм имала смущение в позитивната мисъл? Повече няма да ме вика в петък да следим в Туитъра бившия и мъж!



Тагове:   фейсбук,   Туитър,   баба,   таблет,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alekospi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16876
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930